2011. november 29., kedd

Ajándék!

Sziasztok!

Részt vettem Martinelli Karácsonyi körjátékába és ma hozta is a Postás  az Éva ajándékát.
Kabátot ledobva, mint a gyerekek bontottam is kifele. Nagyon hasznos és praktikus ajándékokat kaptam.
Állatos süteményformám még nem volt ennek különösen örültem. 
Muffin imádok sütni karácsonyi formám még nem volt , a Karácsonyi szalvéta gyönyörű, a sütemény kenő ecset pont készültem beruházni a karácsonyi sütéshez, mert már nagyon elhasználódott , na meg a Girland amit már fel is akasztottam az ablakba :-)    és nem utolsó sorba köszönöm a képeslapot!!

Egyszóval nagyon szépen köszönöm Éva , nagyon örülök és nagyon tetszik!!!






3 megjegyzés:

  1. Szuper ajándékokat kaptál, használd egészséggel!:)

    Nálam is indul ma estére egy játék, nézz be, ha szeretnél nyerni!:)

    VálaszTörlés
  2. Adni és várni hogy milyen érzést váltok ki az ajándékozottból annyira jó ! Örömöt szereztél nekem is ezzel, hogy érzem hogy örülsz neki ! Használd egészséggel !

    VálaszTörlés
  3. Kedves Éva !
    Hát hogyne, én is szeretek ajándékozni nagyon, másoknak örömet okozni:-)) köszönöm

    Kedves Schnappy!!
    Igen nagyon szupi és hasznos!!
    Már nézek s be hozzád :-)))

    VálaszTörlés