2012. február 9., csütörtök

Díjat kaptam!

 Meglepetés ért, nagyon édes díjat kaptam Évától
Nagyon - nagyon örültem , és köszönöm , hogy rám is gondolt!




Legszívesebben az össze ismerős Blognak adnám a díjat, akiket olvasok és akik engem olvasnak, mert kíváncsi lennék a válaszukra. De sokan meg is kapták is ahogy nézelődök !
  
Ezért kíváncsi lennék a válaszaikra és remélem  örömmel veszik a díjat:


A szabályok a következők!
  1. Említsd meg a blogodban a személyt akitől kaptad (ez csak természetes!)
  2. Válaszolj a feltett kérdésekre
  3. Árulj el magadról egy dolgot, amit még nem tettél meg a blogodban
  4. Ajándékozd a díjat annyi blogernek, ahánynak csak szeretnéd
  5. Értesítsd a díjazottakat.
A kérdések a következők:
  1. Melyik a kedvenc smink kelléked?
  2. Mi volt a 2011 év trendje (gondolom az öltözködésben) ?
  3. Mi a kedvenc desszerted?
  4. Kedvenc színed?
  5. Mi a keresztneved?
  6. Melyik  volt az utolsó dal a
  7. Kutyák vagy macskák?

A kérdésekre a válaszaim:
 1, szemhéj festék
 2, reggel amilyen hangulatban kelek, úgy öltözök 
 3, tejcsokoládé
 4, úgy kimondottan nincs, fekete, zöld, lilás árnylat
 5, Ibolya
 6, Pont a Tv-ben Kocsis Tibor megy Ő énekel
 7, Kutya


 8, Áruljak el egy dolgot, amit még nem tettem meg a blogban!! Mit is!!!! :-)

2 megjegyzés: