2011. december 18., vasárnap

4 heti édesség játék !

A 4 heti édesség játék ma kezdődik és december 23-án zárom a hetet!

Köszönöm mindeninek aki eddig játszott velem és ez évi utolsó játékomban részt vesz.

Ígérem jövőre is lesznek finom meglepetés játékok!!!
 


Januárba már mindenki fáradt, pihenjük az ünnepeket nincs kedvünk semmihez, még nagyon játszani sem.


Most mindenki készülődik az Ünnepekre, jó hangulatban van arra gondoltam, hogy
 „legyen kifogásom játszani,:-)))))) mert olyan ünnepi hangulatba is kerültem „  picit előrébb hozom a Bogszülinapom, ami januárba lesz  1 éves  és Ibcsi finomságai receptes oldalam, ami ugyancsak januárba lesz 2 éves.



Ezért ha van, kedvetek játszunk egy 4 hetes csokis-édesség játékot,!!!!!!!!!!!!!!

Minden vasárnap december 18-ig csoki, édesség különlegességeket teszek fel Francia, Dán, Belga stb…, de azért Eredeti Svájci csokit is csempészek mindegyikbe.

 Nincs más dolgod, mint megjegyzést hagyni.

Minden héten péntekig lehet játszani, szombaton sorsolok és postázom is.

A játékba minden héten részt lehet venni !!
                                         
                                                 
  4 hét finomságai ! 




26 megjegyzés:

  1. De jó lenne ennyi finomság:)
    Elkényeztetsz minket!

    VálaszTörlés
  2. Negyedszerre is próbálkozom:)

    VálaszTörlés
  3. Szeretnék részt venni ebben a "finom" játékban! :) :)

    VálaszTörlés
  4. Neki rugaszkodok negyedjére is.

    VálaszTörlés
  5. Három a magyar igazság és egy a ráadás! Jövök :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon vonzóak ezek is! Az elmúlt héten elbambultam egy kicsit !

    VálaszTörlés
  7. Juj ezek a finomságok nagyon csábitoak! :)

    VálaszTörlés
  8. Akkor hátha utoljára szerencsém lesz!:) És ha nem, akkor is áldott, békés karácsonyt kívánok Neked és teljes családodnak és köszönöm a játéklehetőséget!

    VálaszTörlés
  9. Na még egyszer utoljára! :-) Nagyon boldog Karácsonyi Ünnepeket kívánok neked és köszönöm ezt a jó kis ajándék sorozatot!

    VálaszTörlés
  10. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra :)

    VálaszTörlés
  11. Jöhetek még én is? Köszönöm a lehetőséget! :)
    Nagyon tetszik a blogod, szépek a képeid!!!

    VálaszTörlés
  12. Én is jövök játszani :) Kellemes Ünnepeket Kívánok!

    VálaszTörlés
  13. Szia! Én is jöttem játszani! (: Kellemes Ünnepeket!
    Isa

    VálaszTörlés
  14. Szia! Én is szeretnék játszani :) Kellemes Ünnepeket!

    VálaszTörlés
  15. Gyorsan-gyorsan, nehogy lemaradjak!

    VálaszTörlés
  16. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra :) Köszönöm a lehetőséget. Békés, boldog ünnepeket!

    VálaszTörlés