2012. január 10., kedd

Szakácskönyv ajánló! Kati blogszülinapi játéka

Jelentkeztem Kati blogszülinapi játékára, ezúton is kívánok még  sok-sok blogszülinapot neki.

A játék feltétele, Könyvajánlót írni aktuális vagy mindenkori szakácskönyvről, amit használunk.
Én az első szakácskönyvemet anyukámtól kaptam, jó pár évvel ezelőtt.
Turós Emil - Turós Lukács Szakácskönyve A MI SZAKÁCSKÖNYVÜNK "1960" , a tészták leírásit id. Túrós Lukácsné állította össze.



 Nekem nagyon tetszik és bevált a szakácskönyv. Nagyon sok ételt főztem már belőle. Nem csak receptekkel találkozok , hanem ellát a sütés főzés általános tudnivalóival, és sok hasznos tanácsot nyújt.
 Igaz nincs benn fotó, de a receptolvasása közben magam elé tudom képzelni az elkészítés menetét és a kész ételt. Nem csalódtam még benne.

Ajánlom a szakácskönyvet mindenkinek aki kezdő és haladó, illetve szeret és szeretne sütni-főzni  !


Ezen kívül még 2 receptes könyvem van amit szintén anyukámtól illetve a páromtól kaptam nagyon szeretek belőle sütni főzni.

Van egy  nagy fiók ami tele van nagyszüleim, családom kézzel írt recept füzeteivel, újságból kivagdosott , gépről kinyomtattatott és még sorolhatnám sok-sok recepttel.

Viszont a mai internetes világba, nagyon szeretek böngészni a jobbnál jobb receptek között.

4 megjegyzés:

  1. Ibcsi, köszi a könyvajánlót, ezt a könyvet nem is ismertem eddig, de a leírásod alapján ez is egy alapkönyv lehet. Az 1 millió menü című nekem nagyon megtetszett így kívülről, biztos finom receptek vannak abban is:) Köszi, hogy velem ünnepelsz, játszol:)

    VálaszTörlés
  2. Az 1 millió menü és a sütis könyv nálunk is benn van a gyűjteményben ;)

    VálaszTörlés
  3. Kati: Igen sok recept van benn és ötletesen van fűzve a könyv.

    Panna: Igen szépek a képek is szeretem lapozgatni, nem csak sütni főzni belőle.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép könyvek! A szüleinktől és nagyszüleinktől ránk maradt kézzel írott receptek , szerintem is, nagy kincset jelképeznek!

    VálaszTörlés