2013. november 8., péntek

Bögrés süti

Az recept nem saját, az egyik újságban találtam, és kicsit átvariáltam. 
Az eredeti neve Roli márványos bögrés sütije, amit még nem készítettem el. 
2 bögre liszt
1 cs sütőpor
2 tojás
1 bögre cukor
2 evőkanál kakaópor
fél bögre olaj
kis pohár kefir



Az én átdolgozott receptem:

2 bögre liszt

1 kávés kanál szódabikarbóna
2 tojás
1 bögre cukor
1 dl olaj
kis pohár tejföl
tej,lekvár

A tojást a cukorral kikavarjuk , majd a többi hozzávalóval összekeverjük. Tej akkor szükséges hozzá ha nagyon sűrű a tészta. Én 1-1,5 dl szoktam hozzáönteni. Ne legyen se túl híg, se túl sűrű  a massza.

Kivajazott tepsibe öntjük és a tetejére kis lekvár halmokat teszünk.
Előmelegített 175 fokos sütőben tűpróbáig sütjük.

Jó étvágyat!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése