2012. szeptember 29., szombat

Ajándékot kaptam!

Részt vettem Makacska lánc játékában és csütörtökön megkaptam az ajándékot az Angiorta blog írójától.
Be kell valljam ,már el is feledkeztem róla, eléggé sűrűek a napjaim, de összeszedve magam, postáztam is láncjáték kitalálójának Katinak az ajándékot.

Bontottam is ki a csomagot, hát nagyon-nagyon szép és hasznos dolgokat kaptam, meg is mutatom nektek.

Kaptam egy dedikált szakácskönyvet ,Magyaros ételek a címe, ennek különösen örültem, mert nem sok szakácskönyvem van. Már csemegéztem is belőle:-)). 
A fakanálra és a muffingsütőpapírból sose elég, állandó fogyóeszközök a konyhába, nagyon örültem neki.
Hát a nasik, azok gyengéim, nagyon fincsi volt mind. A napraforgó finomság különleges volt számomra, nem ettem még ilyet. 


Még egyszer köszön a Makacskának a játékot és Anginak az ajándékot!




1 megjegyzés: